فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف گفت: ۲۵۰ دانشجوی پاسدار جدیدالورود دانشگاه امام حسین (ع) در قالب اردوی جهادی به شهر و بخش سلامی شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۲۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، سرهنگ پاسدار امین سمعیان اظهار کرد: این طرح هجرت و جهادی دانشجویی در روستاهای چمن‌آباد، ولی‌آباد، سیجاوند، عباس‌آباد، خیرآباد و شهر سلامی شهرستان خواف به مدت ۱۰ روز با محوریت فعالیت‌های عمرانی انجام خواهد شد.

 وی افزود: تکمیل منازل نیمه‌کاره مددجویان کمیته امداد، ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای محرومین، دیوارچینی و سیمان زنی دیوار مدارس بخشی از اقدامات این گروه جهادی است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف ادامه داد: قالب اقدامات گروه‌های جهادی اعزام شده از ابتدای سال تا کنون در سه عرصه عمرانی، خدمت‌رسانی و کمک‌های مؤمنانه بوده است.

 وی بیان کرد: در مدت یاد شده ساخت ۱۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۸۰ حمام، مرمت ۹۵ باب منازل محرومان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، ساخت ۱۱ باب منزل مسکونی، رنگ‌آمیزی ۳۰ مدرسه و ایزوگام بیش از ۲ هزار متر توسط سپاه ناحیه شهرستان خواف انجام شده است.

 سمعیان خاطرنشان کرد: ساخت استخر ذخیره آب در روستاهای مزرعه شیخ و گرازی شهرستان خواف با هزینه حدود یک میلیارد ریال و ساخت ۲ خانه عالِم در روستای شهرک و شهر سلامی از دیگر اقدامات انجام شده در یک سال اخیر بود.

 وی تصریح کرد: ساخت نمازخانه مدرسه در روستای چمن‌آباد و مرمت ۵ منزل از رزمندگان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با کمک گروه‌های جهادی به بهره‌برداری رسید.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف اعلام کرد: احداث و تکمیل مسجد صاحب‌الزمان (عج) در شهر خواف و روستای چاه زول و همچنین کتابخانه در روستای برآباد با کمک خیران در دستور کار قرار دارد.

 وی تصریح کرد: در قالب کمک‌های مؤمنانه، چهارهزار سبد معیشتی، دو هزار بسته لوازم‌تحریر، یک‌صد و پنجاه سری جهیزیه، دو هزار دست کفش و لباس و گازکشی ۶۰ باب منزل نیز انجام شده است.

 سمعیان ادامه داد: پرداخت ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات در ۲۵ عرصه باهدف ایجاد اشتغال در شهرستان خواف صورت پذیرفت.

 خبرنگار/دانیال صنعتی رودی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار